Weer Thuis/ het laatste bericht - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Weer Thuis/ het laatste bericht - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Weer Thuis/ het laatste bericht

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Maart 2009 | Nederland, Tilburg

hallo allemaal,

Na een jaar vol avonturen ben ik weer thuis. in 2008 en 2009 ben ik 314 dagen op zee geweest.
ik heb 22 landen bezocht en temperaturen van -22C tot +55C gehad.
van Europa naar Azie naar Zuid, Midden en Noord Amerika.
er is veel gebeurt en de tijd is voorbij gevlogen. op dit moment zit ik in mijn huisje in tilburg samen met elisa waar ik wacht op mijn diploma en vaarbewijs. ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle reacties, intresse en steun.
dit avontuur is voorbij maar de volgende staan alweer voor de deur.
ik hoop jullie binnenkort weer in het echt te spreken en zien.
groetjes Tom

• 04 Maart 2009 - 21:01

Teun En Nanny:

Fijn dat je weer terug bent.We hebben genoten van je reisverhalen en mooie foto's.Van harte gefeleciteerd met jullie huis en een fijne tijd toegewenst.Groeten ook aan Elisa en gauw tot ziens.

• 05 Maart 2009 - 15:17

Marco:

Hoi Tom,
    ik weet al wat je volgende avontuur wordt; ik ga een echte klusser van je maken. (altijd makkelijk zo iemand in de familie). Groeten, ook aan Elisa.