een echte iteliaanse pizza voor Tom - Reisverslag uit Rome, Italië van Tom Sauer - WaarBenJij.nu een echte iteliaanse pizza voor Tom - Reisverslag uit Rome, Italië van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

een echte iteliaanse pizza voor Tom

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 Juli 2008 | Italië, Rome

hallo allemaal,
hier een kort berichtje vanuit het land met de scheve toren.
ik ben vanochtend vroeg, op een tijd dat normale mensen lekker liggen te slapen, in Genova aangekomen.
toen we langszij lagen begonnen we voor de verandering met het lossen van jachten.
dit duurde tot een uurtje of 2. daarna moesten we nog alle cradles van dek afhalen en toezicht houden op het lossen van circa 4000 To houtpulp. toen het 4 uur was zat mijn dag erop en ben ik de stad van genova in getrokken. en ja de gebouwen zijn vrijwel allemaal prachtig en met een temperatuur van circa 27 graden is het goed te doen. na een korter seightseeing heb ik een echte iteliaanse pizza gegeten en ben ik weer terug gegaan nara het schip want om 11 uur vertrekken we naar annaba Algerije. om daarna naar vlissingen te gaan, waar we de 25e aankomen en ik dan ook waarschijnlijk van boord af ga voor mijn verlof, kortom 1 maand lekker vakantie.
in vlissingen komen ook de prachtige vakantie plaatjes online die gemaakt zijn van gibraltar, palma de moillarca, ibiza, gandia, genova.
tot die tijd moet ik eerst nog 2 verslagen afwerken maar met een beetje inspannning moet dat wel te doen zijn.
ik laat gauw weer wat van mij horen, avonturen blijven maar komen.

een groet uit het warme Italie.

Tom

ps bedankt voor jullie berichtjes.
en voor de informatieç mijn haar is weer lang genoeg voor een kapper beurt en de sik drijft ergens op de oceaan, ik ben weer helemaal klaar om, terug naar huis te keren na een mooie rondreis over de wereld.
hieronder de nog eens de reis die ik gemaaktr heb:

Amsterdam-Seoul zuid korea, Ulsan zuid korea- shikama japan, kobe japan, nagoya japan- brisbane australie, kembla australie, new castle australie- Tauranga nieuw zeeland- pitcairn island- Panama zuid amerika- newport VS- Vlisingen nederland- ipswich UK- kemi finland, rauma finland- gotenborg zweden- Southampton UK- Gibraltar UK- Palma de mallorca Frankrijk- Gandia Spanje- Genova italie- annaba Algerije- Vlissingen nederland.

kortom een aardige rondreis.
nu ga ik echt stoppen.

wellicht spreek ik sommige van jullie weer over 3 weken , voor de rest wens ik iedereen een prettige vakantie toe.

groetjes Tom

  • 14 Juli 2008 - 10:10

    Martin,gijsje En Dou:

    hoi Tom,
    het zou fijn zijn om je weer eens in't echt te zien en te horen! Geniet er nog maar even van.
    Het weer lijkt hier nog niet op dat van Italie maar.....het is al zo'n dag of 2 droog!!!! Mooi weer dus.

    Groeten en tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 39606

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: