Huelva - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Huelva - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Huelva

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Januari 2009 | Spanje, Huelva

hallo allemaal,
hier eindelijk weer een berichtje van mij.
het is de laatste tijd erg druk geweest en dit is de eerste keer dat ik weer internet heb kunnen bemachtigen sinds oktober in antwerpen.
de tijd is weer voorbij gevlogen, na de Carieb ben ik langs de USA geweest in Texas om bulk te laten voor zuid Spanje, Huelva. en na de kerstdagen op zee gevierd te hebben en oud en nieuw gevierd in de haven van Huelva heb ik eindelijk weer internet. ik hoop dat jullie een fijne kerst en oud en nieuw achter de rug hebben in iedergeval wens ik iedereen nog de beste wensen.
het was voor het eerst dat ik met de feestdagen zo ver van huis was maar er word goed voor ons gezorgt. een echte uitgebreid kerst maaltijd/ kerstboom/cadeautjes/ oud en nieuw met vuurwerk/ champanje en oliebollen nee we mogen niet klagen.
de planning was dat het schip na spanje naar Antwerpen zou komen om weer stukgoed te laden voor de carieb. echter is de planning door vertraging gewijzigd en gaan we donderdag naar polen toe om hier pijpen te laden voor Reykjavik ijsland. ik zal dus de woeste noord atlantic moeten bedwingen voordat ik in ijsland kom. 10 meter hoge golven, ijsbergen, zeehonden, ijsberen, en een temperatuur van rond de 0 graden. ik ben erg benieuwd.
Terwijl ik heel de wereld zie. staat er in nederland een groot avontuur op me te wachten.
een droom word werkelijkheid,
Als ik terug kom zal ik in Tilburg gaan wonen met Elisa. op dit moment word er keihard gewerkt om alles op te knappen. gelukkig is er nog genoeg te doen als ik eind februari terug kom van stage want mijn handen jeuken..
bij dit bericht heb ik weer veel foto's en filmpjes geplaatst die bij mijn avonturen horen die laatste tijd heb beleeft.
ik hou jullie op de hoogte
groetjes Tom
.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 39449

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: