Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Spanje

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 Oktober 2008 | Spanje, Avilés

hallo allemaal hier een kort berichtje vanaf de atlantische oceaan.
het is hier op het moment rustig en de storm is even gaan liggen.
gister en eergister was het erg slecht weer.
Alles ging aan de haal, en het schip ondervond soms wel 40 graden slagzij.
echt slapen lukte ook niet, ben er 2 keer uitgevallen.
de stemming neemt vaak niet toe als er slecht weer heerst maar, leuke reactie van het thuisfront wel, alsnog bedankt.
ik heb hier een kort lijstje waraop het reisschema van de komende reizen op staan.
zoals jullie zien ga ik een mooie reis naar de Carieb maken.
kortom zon zee strand etc.
ik laat snel weer wat van mij horen wellicht dat er volgende week wat foto's online staan.
groetjes Tom

Antwerpen (22 oct tm 28 oct)
Land: Belgie

Bilbao (30 oct tm 1 nov)
Land: Spanje

Point lisas (11 nov tm 13 nov)
Land: Trinidad en Tobago
pos: 10º 24.0' N 061º 30.0' W

Matanzas (14 nov tm 19 nov)
Land: Venuzuela
pos: 08º 17.0' N 062º 51.0' W

Guanta (20 nov tm 21 nov)
Land: Venuzuela
pos: 10º 07.0' N 064º 36.0' W

Peurto Cabello (22 nov tm 23 nov)
Land: Venuzuela
pos: 10º 30.0' N 068º 00.0' W

Willemstad (24 nov tm 26 nov)
Land: Nederlandse Antillen
pos: 12º 06.0' N 068º 56.0' W





  • 16 Oktober 2008 - 15:12

    Martin,gijsje En Dou:

    Hey Tom,
    Gelukkig dat het even niet meer stormt. Kwamen de golven van voren of van opzij??? Moet je jezelf ook nog vastsjorren op bed.
    Jullie reisprogramma ziet er goed uit. Ben benieuwd of dit zo blijft.
    Hier gaat alles goed. Het weer is aardig maar er wordt een hoop ellende verwacht.
    Volgende week hebben wij hier herdtvakantie.
    Tom, hartelijke groeten uit Rozenburg enne..... pas goed op jezelf.


  • 16 Oktober 2008 - 16:29

    Vik:

    hee tom,
    Klinkt lekker 40 graden slagzij.. ik zou er niet aan moeten denken..

    ´´Kortom zon zee strand etc´´? je bedoeld; zon zee strand en mooie meiden:p haha :)

    fijne reis

  • 17 Oktober 2008 - 10:03

    Franny:

    hoi Tom, wat leuk om te horen dat je de storm goed hebt doorstaan. Geen last meer van zeeziekte? We kunnen je schip niet meer volgen met de trackingmap, volgens mij varen jullie te snel. Na wat puzzelen zal ik de coordinaten op de kaart wel kunnen vinden en met de spelden weer aan de slag gaan. Wanneer je zoveel landen gaat bezoeken, komt je quilt nooit af! Tot ziens , Franny

  • 18 Oktober 2008 - 19:12

    Franny:

    Ik bedoelde dat het leuk was om weer iets van je te horen en fijn omdat het goed met je gaat. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 39609

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: