Nieuwe foto´s en filmpjes - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Nieuwe foto´s en filmpjes - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto´s en filmpjes

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Januari 2009 | Spanje, Huelva

een nieuw bericht uit Huelva spanje is online samen met veel nieuwe foto''s en filmpjes.
gegroet Tom

• 04 Januari 2009 - 20:46

Teun En Nanny :

Hoi Tom,
    Leuk om weer wat van je te horen en te zien. Ook voor jou onze beste wensen voor een mooi en Liefdevol 2009.H.gr. en een goede vaart!

• 05 Januari 2009 - 17:37

Oma En Opa Moree:

Hallo Tom
    Vanmiddag de foto's bekeken en je brief gelezen. In Huelva zijn wij met de caravan op doorreis geweest. Wij wensen je een goed 2009 toe. Wij zijn vorige week in het huis in Tilburg geweest. Er zit heel veel werk in, maar er is iets leuks van te maken. Je zit vlak bij de binnenstad. Je kunt ook nog goed parkeren voor je deur en de eethuisjes zijn vlakbij. Mooi toch + een schoonvader die aannemer is. Je hebt het mooi versierd hoor. Net hoorde we van Jarno dat hij geslaagd is voor zijn rijbewijs. Die kan ook zijn geluk niet op. Weet je Rockanje nog te vinden? Groeten en goede vaart. opa en oma moree.

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008