nieuwe avonturen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu nieuwe avonturen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

nieuwe avonturen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 September 2008 | Nederland, Rotterdam

hallo allemaal,hier weer een berichtje vanaf de atlantische oceaan.na een druk en tof weekend in Rotterdam was het afgelopen maandag weer tijd om te vertrekken.iedereen bedankt voor het langs komen en vond het erg leuk om te laten zien wat ik doe en waar ik leef.nu is het weer tijd om de wereld te verkennen en ik ben benieuwd wat voor avonturen ik weer ga beleven. ik begin morgen aan mijn taken in de machinekamer en dus ben ik vanavond weer gekortwiekt.geef een filipijnse matroos een tondeuse en maak een mooie deal en we hebben een kapper. het is niet zo kort als vorige keer maar voel me toch 2 kilo lichterom 8 uur vanavond lieten we bishop rock , zuid engeland achter ons en begonnen we aan onze reis over de atlantic.de verwachte aankomst in saint john, Canada is sept de 22e avonds( canadese tijd waar het 6 uur vroeger is dan in NL)omdat we de klok 6 uur terug moeten zetten gaat nu elke dag de klok om 6 uur weer terug naar 5 uurin saint john liggen we 1 dag om vervolgens weer naar de volgende haven te varen.hierna gaan we naar jacksonvile, florida om daar papier te lossen.na florida gaan we niet naar de carieb maar eerst naar BOTWOOD, noorden van new foundland.daar gaan we de lokale populatie verdubbelen aangezien het dorpje daarzo uit 100 huizen bestaat ofzo.verder heb ik niet zoveel nieuws, over een dag of 10 zet ik alle foto's en filmpjes online van mijn bezoek aan rotterdam.dit ligt een beetje aan wanneer ik weer internet op mijn laptop heb.ik hou jullie op de hoogte. groetjes van de Schippersgracht, Tom

  • 17 September 2008 - 14:07

    Martin, Gijsje En Do:

    hoi Tom,
    Het was erg leuk om bij jou aan boord te mogen komen. Hebben nu een indruk waar jij je dagen doorbrengt.
    Wij hopen dat je een fijne reis zult hebbben.
    Liefs uit Rozenburg

  • 17 September 2008 - 16:43

    Marco En Franny:

    Hey Tom, Het was gezellig om je gezien te hebben en vooral de sightseeing op dit schip vond Marco erg leuk. We gaan je reis weer op de wereldkaart volgen.
    groetjes van Marco en Franny en pas goed opjezelf

  • 30 September 2008 - 15:19

    Franny:

    Hoi Tom, Elisa is goed aangekomen, maar haar telefoon doet het niet. Er staat een berichtje op haar site.
    groetjes Franny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 39548

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: