aan het strand tussen de palmbomen - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu aan het strand tussen de palmbomen - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

aan het strand tussen de palmbomen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 Juli 2008 | Spanje, Gandia

hallo allemaal,
hier een kort berichtje vanaf Gandia, zuid spanje.
ondanks mijn zoektocht heb ik sinterklaas en de zwarte pieten niet kunnen vinden wellicht hebben die ook vakantie.
vandaag heb ik een heerlijke vakantie middag gehad na 3 drukke dagen jachten lossne in Gibraltar, Palma de mollarca en vanacht en vanochtend in Gandia.
aan het begin van de middag ben ik in zwemkledij m,et mijn badslippers naar het mooie strand gelopen dat slecht 10 min van het schip te voet verwijderd lag.
na paar uurtje heerlijk gezwommen en gezond te hebben, ben ik lekker uit eten geweest in een relaxte strand tent. ondanks de spanjaarden weinig tot geen engels spraken kon ik toch een soort van gesprek mee voeren en na wat hand gebaren kwam er een mooie fles op tafel waarna ik verschillende echte spaanse dranken mocht proberen van het huis.
lichtjes in mijn hoofd en half spaans sprekend, volgens mij idee dan vertrek ik weer naar het schip om bij te komen van weer een avontuur.
ik hoop dat het weer in nederland wat beter wordt, het liefst net zoals hierzo 27 graden met een fris briesje.

groetjes Tom


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 39606

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: