aan het strand tussen de palmbomen - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu aan het strand tussen de palmbomen - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

aan het strand tussen de palmbomen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 Juli 2008 | Spanje, Gandia

hallo allemaal,
hier een kort berichtje vanaf Gandia, zuid spanje.
ondanks mijn zoektocht heb ik sinterklaas en de zwarte pieten niet kunnen vinden wellicht hebben die ook vakantie.
vandaag heb ik een heerlijke vakantie middag gehad na 3 drukke dagen jachten lossne in Gibraltar, Palma de mollarca en vanacht en vanochtend in Gandia.
aan het begin van de middag ben ik in zwemkledij m,et mijn badslippers naar het mooie strand gelopen dat slecht 10 min van het schip te voet verwijderd lag.
na paar uurtje heerlijk gezwommen en gezond te hebben, ben ik lekker uit eten geweest in een relaxte strand tent. ondanks de spanjaarden weinig tot geen engels spraken kon ik toch een soort van gesprek mee voeren en na wat hand gebaren kwam er een mooie fles op tafel waarna ik verschillende echte spaanse dranken mocht proberen van het huis.
lichtjes in mijn hoofd en half spaans sprekend, volgens mij idee dan vertrek ik weer naar het schip om bij te komen van weer een avontuur.
ik hoop dat het weer in nederland wat beter wordt, het liefst net zoals hierzo 27 graden met een fris briesje.

groetjes Tom