JUMBO VISION - Reisverslagen van Tom Sauer - WaarBenJij.nu JUMBO VISION - Reisverslagen van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

JUMBO VISION

Hallo allemaal,

Na een korte stop in nederland ga ik er weer vandoor.
Dit maal ga ik naar het schip de "Jumbo Vision".
Het is de bedoeling dat ik morgen maandag 9 november in antwerpen aan boord ga. Om vervolgens na 3 dagen laden richting Sjanghai, China te varen.
dit betekend dat ik tot half december onderweg zal zijn en voorlopig alleen op zee ben. De plannen na China zijn nog niet bekend.
ik ga jullie zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden.
gegroet,

Tom

Recente Reisverslagen:

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39449

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: