Een nieuw avontuur - Reisverslagen van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslagen van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

hallo allemaal,

Er staat binnenkort weer een nieuw avontuur te wachten.
Na mijn avonturen die ik tijdens mijn stage beleeft hebt gaat het nu dan echt beginnen. ik begin als 3e stuurman bij Jumbo Shipping.
hier werk ik 3 maanden aan boord en ben daarna bijna 2 maanden thuis.
Ik hoop dat ik jullie weer kan verrassen met bijzondere gebeurtenissen en avonturen.

de geplande datum van vertrek is begin juli, en waarschijnlijk zal ik naar thailand of gibraltar moeten vliegen.
ik hou jullie op de hoogte.


groetjes Tom

Recente Reisverslagen:

12 September 2009

Varen in de Golf van Aden

05 September 2009

laden in Jebel Ali/ Dubai

27 Augustus 2009

vaarschema tot en met oktober

24 Augustus 2009

weer naar de Verenigde Arabische Emiraten

05 Augustus 2009

weer op weg naar Thailand
Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39438

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: