laden in Jebel Ali/ Dubai - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Tom Sauer - WaarBenJij.nu laden in Jebel Ali/ Dubai - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

laden in Jebel Ali/ Dubai

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 September 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

hallo allemaal,
na een lange tijd is het me gelukt om foto's te plaatsen.
ik hoop dat jullie zo een beetje een idee kunnen krijgen van het werk aan boord,
geniet ervan en groetjes
Tom

  • 06 September 2009 - 06:51

    Franny:

    Hoi Tom,

    Wat leuk om je foto's te zien. Ik krijg nu een idee hoe groot zo'n reactor is(vooral met mensen erbij). Wat een leuke huisjes hebben ze daar.
    groetjes Franny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 39446

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: