vaarschema tot en met oktober - Reisverslag uit Bombay, India van Tom Sauer - WaarBenJij.nu vaarschema tot en met oktober - Reisverslag uit Bombay, India van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

vaarschema tot en met oktober

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 Augustus 2009 | India, Bombay

Hallo Allemaal,

hier een update over mijn komende reis.

momenteel vaar ik tussen India en de Golf van Oman richting Al Mussaffah.

Na Al Mussaffah (Verenigde Arabische Emiraten) gaan we naar:

Dubai 04 sept tot 06 sept / Verenigd Arabische Emiraten
Suezkanaal 17 sept tot 18 sept
Derince 21 sept tot 23 sept / Turkije
Rijeka 28 sept tot 30 sept / Kroatie
Misurata 03 oct tot 04 oct / Libie
Tripoli 05 oct tot 07 oct / Libie
Arzew 10 oct tot 12 oct / Algerije

volgend bericht met nieuwe avonturen op de site tussen 8 en 16 sept
voor iedereen die in september er weer tegen aan moet wens ik veel suc6.

gegroet Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 39439

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: