Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 Juni 2009 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

een nieuw avontuur...
Na lang wachten heb ik eindelijk mijn dipolma, mijn vaarbevoegdheid en een baan als 3e stuurman bij Jumbo Shipping. Verwacht word dat ik begin Juli aanmonster aan boord. momenteel zijn er 2 mogenlijkheden of ik moet naar Thailand of naar Gibraltar waar ik bijna 4 maanden geleden ben afgestapt.
zodra ik meer nieuws heb zal ik het online zetten.

ik hou jullie op de hoogte
groetjes Tom

  • 18 Juni 2009 - 13:37

    Martin,Gijsje&Douwe:

    Hoi Tom,

    Top dat je je diploma hebt en een baan. Kunnen veel jongeren niet zeggen in deze tijd!!!
    Weet je al hoe lang je wegblijft deze keer?
    Nou ja, plunjezak weer inpakken en gaan!!! Succes met je voorbereiding en we horen het wel.Doe ook Elise de groeten.

    Groeten uit Rozenburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 39550

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: