weekendje vrij? - Reisverslag uit Rauma, Finland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu weekendje vrij? - Reisverslag uit Rauma, Finland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

weekendje vrij?

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

06 September 2008 | Finland, Rauma

hallo allemaal,

wat leuk te lezen dat jullie allemaal mijn avonturen weer volgen.

het is vandaag zaterdag 6 sept en het is hier 19:12, 1 uur later als in NL. ik ben alweer 3 dagen aan boord en heb het erg naar mijn zin. de bemanning is tof , we hebben een bar aan boord en de sfeer is super.
het was weer even wennen om 18 uur per dag te werken maar als beloning hebben we vanavond en morgen vrij.
maandagochtend wordt het resterende gedeelte papier geladen en de planning is om dan middags aan onze reis naar rotterdam te beginnen.
maar eerst vanavond stappen in Rauma!

In Rotterdam staat mij ook nog een verrrasing te wachten, aangezien we daar 4 dagen liggen omdat de lading nog niet gereed is om te laden. kortom volgende week vrijdag tm maandag weekendje Rotterdam.

in deze 4 dagen is het ook mogelijk om bezoek te ontvangen.
dus mochten jullie zin hebben om een groot schip van dichtbij te zien en natuurlijke echte zeemannen met baarden zijn jullie van hartje welkom volgend weekend aan boord van de schippersgracht liggend in de waalhaven ( details volgen)

als jullie graag langs willen komen vraag ik jullie het dit weekend te melden zodat ik het kan doorgeven aan de havenbeveiliging.

ik ga nu maar weer naar de bar toe daar wacht mij een koud biertje.

ook heb ik de beloofde foto's van Palma de mallorca en overige online gezet van mijn vorige reis, foto's van deze reis komen eind volgende week online.

veel groetjes,

Tom

  • 06 September 2008 - 18:39

    Martin,gijsje,douwe:

    Ha Tom,
    Je begint goed! Fijn dat je het naar je zin hebt en leuke collega's hebt. Je meot er toch een poosje mee optrekken.
    Ik ga het even horen of het gaat lukken om even bij je op de koffie te komen.
    Laat het je z.s.m. weten.
    Groeten uit Rozenburg

  • 08 September 2008 - 10:42

    Martin,gijsje,douwe:

    Hoi Tom,
    Wij zouden het erg leuk vinden om bij jou langs te komen. Als het kan op de zondagmiddag/avond.
    We horen het wel van je of het kan.
    Goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 39552

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: