Kemi - Reisverslag uit Kemi, Finland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Kemi - Reisverslag uit Kemi, Finland van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Kemi

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

22 Juni 2008 | Finland, Kemi

hallo allemaal,
hier weer een berichtje uit Kemi , Finland. ik hoop dta jullie genoten hebben van mijn foto's en filmpjes die nu op de site staan met dank aan me ma.
ik moet nog 40 dagen en dan heb ik 1 maand vakantie, maar daarvoor gaan we straks eerst lekker naar Mallorca en spanje en italy.
lekkere temperaturen en mooie straden.

helaas dat nederland verloren heeft tegen rusland aangezien we nu heel de dag van de russische bemanning dat ze gewonnen hebben.
maargoed ik moet maar weer eens verder met het laden van papier en houtpulp.
groetjes uit het land van de nu eeuwige daglicht en tot gauw

Tom

  • 06 Juli 2008 - 13:36

    Viktor:

    Ha zeebonk!

    Mallorca, spanje en italy, klinkt goed!

    Je ziet er wel weer een stuk beter uit, zonder die kale kop...:p Alleen die sik..., tja wat moet ik daar nou van zeggen... ´´je mist alleen nog een houten poot en een haak´´..:p

    Vaarse,

    Vik

  • 08 Juli 2008 - 15:12

    Martin,gijsje En Dou:

    hoi Tom,
    Alles wel aan boord??? Tja, dat voetballen... het begin was goed maar het eind was KL...
    Over 2 jaar beter.
    Het einde van jouw reis schiet al aardig op. Weet je iets over de nieuwe reis??
    Eerst lekker vakantie met je vriendinnetje, geniet daar maar van.
    Groeten en ik hoop je snel weer te zien.

    Groeten uit een nat, winderig Rozenburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

hallo allemaal, Op deze site staan regelmatig verhalen en beeldmateriaal van mijn avonturen die ik mee maak door te varen als stuurman op de koopvaardij.

Actief sinds 30 Jan. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 39550

Voorgaande reizen:

09 November 2009 - 15 Februari 2010

JUMBO VISION

01 Juli 2009 - 01 Oktober 2009

Een nieuw avontuur

03 September 2008 - 27 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: