Op weg naar Vlissingen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Tom Sauer - WaarBenJij.nu Op weg naar Vlissingen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Tom Sauer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Vlissingen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 Juni 2008 | Panama, Panama-stad

Hallo allemaal,

Hier een kort berichtje vanaf de Noord Atlantische Oceaan.
Na een warme week in de Carribean achter de rug te hebben, heb ik van het weekend in Newport Rhode Island gelegen ( dit ligt vlakbij New York). Hier hebben we zondags in 14 uur achter elkaar 2 jachten gelost 1 van 20 meter en 1 van 31 meter. De waarde
van alleen de mast bedroeg al meer dan 1 miljoen euro , het jacht zelf koste rond de 10 miljoen en 3 jachten geladen 2 van 8 meter en 1 van 22 meter. Deze gaan we weer lossen in Vlissingen. Het was dus niet echt een rustige zondag, we begonnen om 0700
en we waren klaar om 2200 en konden toen ook meteen vertrekken naar zee.
Nu zijn we weer onderweg naar Falmouth (UK) om vervolgens de 13e in Vlissingen aan te komen, waar ik sommige van jullie weer zie.
Bedankt voor jullie berichtjes.
Veel foto's en filmpjes komen online de 14e van alle belevenissen afgelopen tijd.
Zoals: Pitcairn Island een bewoond eiland in het midden van de oceaan, de passage van het panama kanaal enz.
Binnenkort weer meer nieuws,
Groetjes Tom varend net onder de Grand Banks van New Foundland.

• 26 Mei 2008 - 07:08

Franny:

Hey Tom,
    Het is wel spannend om zo iets mee te maken. Gelukkig is het goed afgelopen. Leuk dat je op de brug mee kunt lopen, dan kun je tenminste alle eilanden zien.
    goeie reis en misschien tot in juni.
    groetjes Franny

• 26 Mei 2008 - 13:34

Martin,gijsje,douwe:

Hoi Tom,
    Hoe is het mogelijk!!! En jij hebt daar niet eens de hand ingehad. Wel weer bijzonder! Jullie waren trouwens wel snel weer vlot getrokken. Mogen jullie in the Caribean ook nog ergens aan land of is het gewoon doorvaren, als jullie tenminste geen modderbanken tegenkomen.
    Lieve Tom, pas goed op jezelf en veel plezier op het laatste stukkie.

Liefs uit Rozenburg